Opis

BLOG SKLEPU INTERNETOWEGO www.magiatworzenia.pl
Z RĘKODZIEŁEM I ARTYKUŁAMI DLA HOBBYSTÓW

czwartek, 18 września 2014

Szablony Americana Decor i serwetki vintage :)

Witajcie!
 
W Magii Tworzenia pojawiły się długo oczekiwane szablony Americana Decor.
Szablony są cudne! Mają przepiękne wzory.
Można z ich użyciem tworzyć fantastyczne prace; ozdabiać meble, skrzynki, siatki, poduszki, koszulki i co tam jeszcze przyjdzie Wam do głowy :)














Dodatkowo mamy dla Was nowe wzory serwetek do decoupage.
 
















 
Zapraszam!
 
Agata
 
www.magiatworzenia.pl
 
 


7 komentarzy:

  1. Szablony są piękne, zwłaszcza ten pierwszy. Jak na niego spojrzałam, to nabrałam ochoty na ozdobienie czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w tych szablonach zakochałam :)
      Sama nie wiem, który podoba mi się najbardziej...

      Usuń
  2. Piękne szablony :)

    Zapraszam również do siebie: http://scritto-con-la-pasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne szablony, podobaja mi sie wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory szablonów z takim wzornictwem nie było na polskim rynku. A mają one tak wszechstronne zastosowanie, że warto sobie je zakupić :)

    OdpowiedzUsuń