Opis

BLOG SKLEPU INTERNETOWEGO www.magiatworzenia.pl
Z RĘKODZIEŁEM I ARTYKUŁAMI DLA HOBBYSTÓW

środa, 30 marca 2016

Decopatch - DIY - decoupage staje się jeszcze prostszy :)

Witajcie,

Czy znacie już francuską markę DECOPATCH?
Jeśli jeszcze nie, to czas najwyższy poznać :)




Papier DECOPATCH jest bardzo cienki, a jednocześnie niesamowicie wytrzymały i elastyczny.
Świetnie nadaje się dla osób początkujących. Z jego klejeniem radzą sobie również dzieci. Można oklejać nim różnego rodzaju powierzchnie (drewno, metal, paper mache, ceramikę,szkło i itp.) - gładkie i chropowate.
Papier DECOPATCH pozwala w niezwykle prosty sposób udekorować otoczenie.

Decopach to również piękne przedmioty wykonane z paper mache oraz preparaty i akcesoria.



DECOPATCH - DIY

  1. Wybieramy powierzchnię do ozdobienia oraz papier decopatch, którego chcemy użyć. Ozdabiać możemy przedmioty codziennego użytku t.j.: ramka na zdjęcia, figurka, szkatułka.
  2. Z papieru wycinamy lub wydzieramy niewielkie kawałki z odpowiadającymi nam wzorami.
  3. Dekorowaną powierzchnię smarujemy klejem do decoupage i przykładamy przygotowane kawałki papieru, smarując je z wierzchu klejem do decoupage (przy pomocy pędzelka). Klej rozsmarowujemy od środka na zewnątrz.
  4. Następnie smarujemy klejem dalszą część dekorowanego przedmiotu i przykładamy kolejne kawałki papieru. Kawałki papieru mogą na siebie nachodzić.
  5. Po zakończeniu oklejania można udekorowany przedmiot zabezpieczyć lakierem i ozdobić dodatkowo konturówkami, kryształkami itp.


Mam nadzieję, że produkty DECOPATCH  spotkają się z Waszym zainteresowaniem.
Z czasem będziemy w Magii Tworzenia rozszerzać ich ofertę.

Zapraszam,
Agata





10 komentarzy:

  1. Jednego na tym blogu żałuję że bardzo mało osób komentuje wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę szkoda że tak mało jest komentarzy na tym blogu.Mnie naprawdę to w ogóle się nie podoba.Taki już jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tym blogu naprawdę jest bardzo dużo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo ciekawych artykułów znalazłem na tym blogu.Naprawdę warto tu wchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koleżanka poleciła mi ten blog i teraz jestem pewny na 100 procent że trochę dłużej tutaj zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  6. agencja marketingowa warszawa8 maja 2020 11:09

    Od około dwóch lat prowadzę firmę.Teraz żeby moją firmę poznało więcej osób musiałem skorzystać z pomocy agencja marketingowa warszawa .

    OdpowiedzUsuń
  7. agencja interaktywna26 grudnia 2020 16:44

    Od kilku miesięcy korzystam z bardzo profesjonalnej firmy agencja interaktywna i jestem z tego powodu bardzo zadowolony. Z tej firmy naprawdę warto skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby tych komentarzy było więcej to na pewno było by bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń